На що вказує життєва конкретність гіперреалізму і в чому їй програє цифрова фотографія? "Кафетерій" (1971), Річард Естес

27.03.2023

Кафетерий. 1971

Річард Естес (нар. 1932 р.) - американський художник-гіперреаліст, працював з фотографічними знімками, створюючи картини, які здавалися фотографіями.

Його роботи описують у різних термінах - від суперреалізму, гострофокусного реалізму, неореалізму, фотореалізму до радикального реалізму. Приблизно з 1967 року він почав малювати вітрини магазинів і будинків зі скляними вікнами та їхніми відображеннями. За основу картин він брав кольорові фотографії, які фіксували швидкоплинність віддзеркалень, що змінювалися залежно від освітлення та часу доби.

Телефонна будка. 1967

Картини Естеса містять дрібні деталі, невидимі неозброєним оком, і надають "глибину та інтенсивність бачення, яких можна досягти лише завдяки художньому перетворенню". Хоча деякі зміни зроблені заради естетичної композиції, для Естеса було важливим, щоб центральні та головні відображені об'єкти залишалися впізнаваними, а також щоб була збережена швидкоплинна якість відображення. 

1002
Інші матеріали розділуМистецтво:
Шедеври мистецтва та культури 1929 року стали суспільним надбанням у США
330
From 2025, a series of iconic works from literature, film, music, and comics created in 1929 have entered the public domain in the United States.
Візіонерка, що створює нову епоху музичного відео разом із Леді Гагою
469
Ukrainian director Tanya Muino has been named "Director of the Year" at the Hollywood Music Video Awards 2025 for her powerful visual work on Lady Gaga’s “Disease.”
Коли і як виник blues?
540
Соціальні та економічні причини появи блюзу до кінця не відомі