Ліберашизм, або загострення пристрастей: оцінки політиків та кінематографістів щодо перемоги на оскарівських перегонах д/ф "Навальний" поляризуються

15.03.2023

"Навальний" — спільний проєкт HBO та CNN. Екранний час фільму присвячено подіям 2020-2021 років (отруєння Навального в літаку та його лікування). Рейтинг фільму на сайті Rotten Tomatoes - 99 %. Здається, світова спільнота не бере до уваги, що позиція Навального не зовсім послідовна і, можливо, потайки теж вважає, що Крим "не бутерброд, аби його туди-сюди повертати", або пробачає йому, на відміну від української спільноти, цей та інші вислови (цитата з фб “называл кавказцев тараканам и предлагал давить их тапком! ...осуждал Кремль за «мягкость» по отношению к Грузии и предлагал ударить по Тбилиси крылатыми ракетами! ...провозглашал лозунг: «Россия для русских»! ...после Марша миллионов был обласкан властью и пошёл при поддержке Едра на выборы мэра...” ). Однак є винятки - позиція О.Роднянського, який не тільки підтримав вибір американської Кіноакадемії в своєму інтерв’ю на “Лучшее радио Израиль”, а й знайшов аргументи на користь "яскравого" вбрання родини Навального (його позицію підтримали  70% слухачів, які голосували в прямому ефірі). Сам Роднянський в інтерв'ю "Собеседнику" свого часу  (у 2014р.) сказав, що  "Крым был сердечной болью россиян с 1992 года: через него прошла главная трещина, его утраты никто не мог простить. Будем честны: Украина ничего не сделала для Крыма за годы независимости. Только разрешила крымским татарам вернуться на родину. Присоединение Крыма было, боюсь, неизбежно – это не Донецк, где до сих пор нет единства…"

Політолог Антон Шеховцов вважає, що українці «мають багато підстав не довіряти Навальному та його рухові». Україньский режисер Сафаров назвав перемогу "Навального" дією російської пропаганди, а Андрій Садовий потролив російського опозиціонера в Твіттері, порівнявши його з зіпсованим бутербродом.

721
Інші матеріали розділу Кіно:
Кинотеатральная касса Китая составила в 2019 году 9,2 млрд.долларов, это второй показатель в мире после рынка США
1390
За последние десять лет в Китае установлено 69 тысяч цифровых экранов, а посещаемость кинотеатров выросла в 8 раз.
Киноидустрия Cеверной Америки (США и Канада): основные итоги 2018-2019гг. в контексте показателей 1998-2018/2019гг., роста показателей других платформ (онлайн сервис и кабельное ТВ) и мировых тенденций.
1388
Стоимость билета в кинотеатр выросла за 20 лет почти в два раза (на 94%), посещаемость упала на 28,6%, а объём рынка увеличился на 56%.