©
.На 78-му Каннському кінофестивалі, який триває на Лазуровому узбережжі, глядачам презентують нову стрічку легендарного французького актора та режисера П’єра Рішара. Фільм із загадковою назвою «Людина, яка бачила ведмедя, що бачив людину» увійшов до офіційної програми фестивалю та буде представлений у рамках спеціального показу на честь митця. Для 90-річного П’єра Рішара ця режисерська робота стала першою за майже тридцять років. Він сам представить фільм у Каннах — на тому самому фестивалі, де не раз звучало його ім’я ще з часів розквіту його кінокар’єри. Новий фільм — це зворушлива історія дружби між людьми різних поколінь, об’єднаних любов’ю до природи й турботою про ведмедя, який утік із цирку. Сюжет, що балансує між тонкою лірикою та легкою іронією, цілком відповідає творчому почерку Рішара — актора, відомого своїми ролями добродушних, трохи незграбних, але дуже щирих героїв. Фільм презентують 22 травня, і цей день стане особливим не лише для режисера, а й для шанувальників французького кіно, які виросли на його комедіях. Каннський фестиваль ще раз засвідчив: великі імена не старіють, а їхні історії знаходять нове дихання з кожною новою стрічкою.
Pierre Richard's New Film Premieres at the 78th Cannes Film Festival
At the 78th Cannes Film Festival, currently underway on the French Riviera, audiences are being treated to a new film by legendary French actor and director Pierre Richard. The film, enigmatically titled "The Man Who Saw the Bear Who Saw the Man", has been included in the official selection and will be screened as part of a special tribute to the artist. For the 90-year-old Richard, this marks his first directorial project in nearly thirty years. He will personally present the film in Cannes — the very festival where his name has echoed since the golden days of his cinematic career. The film tells a touching story of friendship between people of different generations, united by their love of nature and their care for a bear that escaped from a circus. The plot, which blends gentle lyricism with light humor, perfectly reflects Richard’s artistic style — known for portraying kind-hearted, slightly clumsy, yet deeply sincere characters. The premiere is set for May 22 and promises to be a special moment not only for the director but also for fans of French cinema who grew up watching his comedies. Once again, the Cannes Festival reminds us: true legends never fade — their stories continue to find new life with every film.
467