©
Італійський будинок моди Prada офіційно оголосив про придбання Versace — одного з найвідоміших світових брендів розкоші. Це придбання знаменує собою не лише найбільшу угоду в 112-річній історії Prada, але й символічне повернення бренду Versace до італійських рук після кількох років під контролем американської компанії Capri Holdings. Угода, над якою працювали впродовж кількох місяців, оцінюється в 1,38 мільярда доларів США. Такий крок суттєво зміцнює позиції Prada, підносячи його на рівень найбільшого модного дому в Італії, а також зміцнює його вплив на глобальному ринку високої моди. Versace, який був заснований Джанні Версаче у 1978 році, залишався під творчим керівництвом його сестри Донателли після його трагічної загибелі у 1997 році. Її нещодавня відставка у березні цього року, оголошена незадовго до оприлюднення угоди, лише підсилила спекуляції про майбутнє бренду. Це злиття відкриває нову еру в італійській індустрії моди, об’єднуючи дві культові марки з багатою історією, унікальним стилем та глобальним впливом. За словами аналітиків, Prada в такий спосіб робить стратегічний крок для того, щоб конкурувати з гігантами на кшталт LVMH та Kering. Це також свідчення того, що італійська мода прагне зберегти свою ідентичність та контроль над знаковими брендами в умовах глобалізації.
Fashion Giant Returns Home: Prada Acquires Versace
Italian fashion house Prada has officially announced the acquisition of Versace, one of the most iconic luxury brands in the world. The deal marks not only the largest acquisition in Prada’s 112-year history but also a symbolic return of the Versace brand to Italian ownership after several years under the control of U.S.-based Capri Holdings. The transaction, which has been in the works for several months, is valued at $1.38 billion USD. This move significantly strengthens Prada’s position, elevating it to the level of Italy’s largest fashion house and expanding its influence on the global high-fashion market. Versace, founded by Gianni Versace in 1978, had remained under the creative direction of his sister Donatella Versace following his tragic death in 1997. Her recent resignation, announced in March this year, just ahead of the official deal, fueled speculation about the brand’s future. The merger marks a new era for the Italian fashion industry, bringing together two legendary houses known for their rich heritage, distinct style, and international reach. According to analysts, the acquisition is a strategic move by Prada to compete with industry giants like LVMH and Kering. It also reflects a broader desire within Italy’s fashion sector to preserve national identity and regain control over landmark brands in an increasingly globalized market.
446